Monday, October 11, 2010

Pick of The Month - L Is In Lurve

Gua suka betul bila dapat dengar lagu-lagu unknown dari orang-orang yang unknown. Macam masa gua dengar Yuna dengan lagu Rocket yang gambo muka pun takde zaman-zaman myspace dulu, Ana Raffali masa selebet tapi sweet bila nyanyi lagu Masih dia yang menjadi feveret Ana Raffali's song gua sampai sekarang.

Bila gua dengar lagu Suara Hati daripada kumpulan gitar rancak ni, gua rasa macam tengah layan rocking zaman-zaman drama jepun tengah in awal 2000an dulu. Pergh teringat kisah-kisah kegagalan gua mendapat aweks zaman dulu. Ya! sekarang masih lagi kot.


Gua suggest lu orang dengar. Tapi band ni cokia sikit ada myspace je, kemudahan-kemudahan terkini lain macam facebook dengan twitter pun takde lagi. Youtube pun kalau google buat sakit hati je. Gua bagi bintang naif buat band ni sebab belum reti the power of social media lagi.


Update : Masih lagi naif tapi budak-budak ni ada maju sikit dah rupanya ada FB dah tapi pakai profile individu. Kasi upgrade ke Fanpage la beb!

No comments: