Monday, July 19, 2010

Summer Akhirnya

Rambut, kau punya panjang sepatutnya boleh kasi trim sikit supaya penggayaan kusut itu dapat dipotretkan dengan lebih kekuatannya. Ya, untuk menerjah minda-minda perempuan-perempuan tidak berpunya yang acap biasanya lebih idam kusut gaya Brad Pitt dalam Seven ataupun masai macam Johnny Depp dalam The Curse of The Black Pearl.

Jambang, kau jangan pura-pura tak mengerti. Hal ini bukan perkara main-main, kau tak kurang perlunya disamping rambut. Kadar pertumbuhan kau perlu sekata cantik macam jambang-jambang lelaki-lelaki bolasepak Itali dan Argentina. Tidak, bukan Lionel Messi. Dia belum pernah pegang pisau cukur. Gillete tak terfikir langsung untuk dikaitkan dengan dia. Daripada si Lionel, lebih baik aku ikut rona Tom Hansen yang hopeless pada Summer Finn.



Arghh....Summer Finn, buat aku langsung lupa hal-hal penting. Imej kau memenuhi tempat duduk dalam bas tambang pergi kerja buat aku bingung.



Rambut, jambang, kau orang boleh tunggu. Summer terlalu kuat untuk buat aku kisah hal lain. Misi kau, kau dan aku boleh tunggu lain hari. Mungkin kalau Joachim Loew dah tinggalkan tabiat garu ketiak di khalayak ramai, kita boleh pertimbangkan imej dia. Tak salah pun bergaya metro!

No comments: