Thursday, February 21, 2008

AF7

taun lepas aku punye azam kalau tak dapat awek aku nak masuk Akademi Fantasia. ngehehe.... gile! tapi disebabkan ujung taun lepas aku ingat aku ade harapan la kot nak ade awek so aku dump la angan2 nak masuk AF. perghh ramli ms tu jadi pengetua. cehh...rugi gile tak masuk(mcm la kompom dpt kalau masuk). bagus tuh ramli ms. aku rase mase die jadi pengetua AF2 dulu la yg menjadi budak2 die. aku bet AF6 nih budak2 die kompom power2. so melepas la aku nak blaja dgn ramli ms. awek pun melepas ntah kemane... oleh itu taun ini aku menetapkan bahawa kalau setakat kemungkinan2 je utk dpt awek pada ujung taun aku akan meneruskan matlamat nak masuk AF. harap2 taun depan ramli ms lagi. pengetua lain aku tak berkenan sgt la.

haha

ha

gile

3 comments:

iL4na said...

oni!!! oni husni ke???? laa aku ingatkan oni budak skolah aku. rupanye member sukom98. x tau lah ko baca blog aku. malu je hahha. nway aku link ko plz. tq

psst: eh masuk 1 in a million laa jom!

oni said...

oiam takleh flirting2 duh... haha

nadia saari said...

x de pn muke oni husni dlm af.
haaaaa.