Showing posts with label photoblog. Show all posts
Showing posts with label photoblog. Show all posts

Friday, May 18, 2012

Legendary Helios 44-2

Tested the yummeh bokehliciousness of Helios 44-2 on 7D. I bought this Russian gem of post-World War II heritage from a Klang guy last weekend. Wander how many hands have owned it since 1969 before me. For a bargain RM300, it is super awesome! Later i wanna try it on video to see whether the deliciousness intact in motion.

*tulis omputih ni konon nanti ada la orang eropah datang baca blog gua kahkahkah

Friday, November 11, 2011

Monday, October 31, 2011

Octoberlah!

Dalam banyak-banyak Oktober, Oktober tahun ni macam
terbaik bulih tahan la.

Monday, October 3, 2011

Mat Burung





Ikuti siri lengkap 'bangau oh bangau' di sini

Monday, September 19, 2011

Monday, September 12, 2011

Friday, May 20, 2011

Tahukah Anda #1

Gambar sekadar hiasan

Tahukah anda apa keroje si Nor Azuan Azis ni asyik update blog je? Posting tahun ni dah nak potong gua. Ini tak boleh jadi. Setahu gua Nor Azuan Azis ni bukan keroje gomen.

Tuesday, May 17, 2011

Friday, April 22, 2011

Pantai Bak Bak, Kudat

This is how i celebrate my 29th birthday. Yes! celebrating still. No more twentees next year.


Monday, March 28, 2011

Diandra Arjunaidi

Gua marah betul bila dia cakap dia tak nak nyanyi lagu Happy kelmarin. Nasib baik lagu melayu tu boleh tahan. Angkasa kan?

Monday, March 21, 2011

Muzik, Hitam, Putih

Muzik dan masih klasemen. Ya! [2011] adalah tahun hitam putih.

Tuesday, March 8, 2011

Subjek : Saidatul Nadirah Amir

menangkap gambar tak boleh dipaksa,
menulis tak boleh dipaksa,
menyanyi sedap tak boleh dipaksa,
melukis tak boleh dipaksa,
tunggu hati senang,
dia datang sampai sendiri meluat,
boleh jadi nak kena lempang dibuatnya.

Monday, January 31, 2011

Aizat Amdan Live In Damansara







Tiada komen panjang. Gua cuma mampu ternganga meraikan muzik yang klasemen!

Percubaan Pertama : EZF521

Berikut dilampirkan foto-foto percubaan awal menggunakan kamera permainan yang dibeli dari luar negara.








Nok bek ah boh! sedak!

Monday, January 10, 2011

Tuesday, December 21, 2010

Monday, December 13, 2010

Penangan Sakit Belakang & Krem Kaki

noh nok aromm reppin' crooz (saigok suke ah ni)

ini bergaya cute!

ini cute at heart

yang ini betul-betul cute

dan ini adalah orang tua yang mungkin mengamalkan makan oat sebagai sarapan